POSITIV KRITIK ELLER NÅGOT

En sak kan jag konstatera idag iallafall: jag hade hellre dött än att jobba på Nordeas kundtjänst idag (ta det inte så bokstavligt ni seriösa läsare där ute jag vill inte dö på riktigt haha). Det har alltså varit kö sen igår och pratar vi inte om en vanlig telefonkö där man max får vänta i 30 minuter om man har otur, utan nu handlar det om en kö som är så lång så man blir bortkopplad innan man ens ställt sig i kön. Jag tror det finns fler än jag som inte är sådär jätteglada över att man är kund hos Nordea just nu. Men det var ju rätt skönt att man var 1 av 2 miljoner människor som blev drabbade iallafall. Det som har hänt är alltså att man har blivit debiterad på alla köp under helgen två gånger, och efter både en utgång och en shoppingrunda så är det inte lika kul vill jag lova. Dock har de lovat att detta ska åtgärdas idag under dagen och att man ska få tillbaka alla pengar. Så får man "medges ej" och har Nordea som bank är det okej oavsett hur snygg han eller hon som sitter i kassan är hehe. Jag vill skicka en medlidande hälsning till alla som blivit drabbade och ännu mer till de som jobbar på Nordea som måste åtgärda detta omgående. Annars är det nog fler än jag som kommer och hälsar på er. MVH bitter tjej

/ Me and 2 million people have problem with a swedish bank, so now on I hate everything and everyone haha.

  • DAILY

Gillar

Kommentarer